Liity seurakuntaan

Uskomme, että jokaisen Jeesukseen uskovan tulisi kuulua seurakuntaan! Seurakunta on ennen kaikkea perhe, jossa olemme osa Kristuksen ruumista, ja voimme rakentua ja varustautua siihen tarkoitukseen ja kutsuun, joka Jumalalla on jokaiselle yksin sekä yhdessä. Jos sinulta puuttuu seurakuntayhteys niin ota yhteyttä

Hopetime Seurakuntan toimintasektori on laaja, mutta kuitenkin ihmistä ja sydäntä lähellä. Haluamme saada aikaan uutta- olemme avoimia Jumalan suunnitelmalle!

Juuri sinä -Uskoon tullut, Jeesuksen uskova 15 vuotta täyttänyt voit hakea srk.n jäseneksi. Jäseyys vahvistetaan hallituksen kokouksessa. Seurakuntakoti ehkä juuri sinulle. Siunausten malja on myös yhteydessä jota seurakunnassa saa kokea. Tilaisuuksiin ovat kaikki tervetulleita !

Sinä kaipaat Jeesusta ja Jeesus kaipaa myös sinua!

Tiedustelut ja kysymykset lähetä osoiteeseen: toimisto@hopetimeseurakunta.fi